חפש ב:

החשיבות של בחירת חברות בנייה עבור יזמי ומשקיעי נדל"ן

סיכון עסקי הוא דבר גמיש ורחב, שאותו עליכם לבחון לעומק, אך כאשר אתם שמשקיעים בוחנים חברות בנייה, אתם רוצים לבחון גם את ביצועי העבר של אותן חברות.

ענבר|23.3.2015|10:54|3604 צפיות
דירה היא דירה היא דירה, ועדיין לא כל מי שקונה דירה עושה זאת לאותה מטרה, ולא כל מי שקונה דירה לוקח, או צריך לקחת בחשבון, את אותם פרמטרים ואותם שיקולים. אדם הקונה דירה לצורך מגורים שוקל שיקולים שונים לחלוטין מאשר אדם הקונה דירה לצרכי השקעה. אם אתם מעורבים בתחום של נדלן להשקעה, ואתם בוחנים אפשרויות השקעה שונות במסגרת פרויקטי בנייה של חברות בנייה שונות, עליכם להבין בדיוק את המסלול שעליכם לעבור על מנת לקבל החלטת השקעה.

תפיסת הסיכון של חברת הבנייה
התחום של השקעה בנכסי נדל"ן הוא תחום רחב מאוד הדורש מכם מעגלי ידע נרחבים, ניסיון וחשיבה חריפה, לצד חשיבה שקולה ואחראית. כאשר אתם קונים דירה לצורך מגורים, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לבדוק הוא הסיכון העסקי שבתוכה מצויה חברת הבנייה. חברות בנייה הן חברות עסקיות לכל דבר, וככאלה הן נתונות לסיכון עסקי בכל עת. מאחר ואינכם רוצים לאבד את כל כספכם, אתם בוחנים את יציבותה ואיתנותה הפיננסית של חברת הבנייה המבצעת את הפרויקט.

ניסיון העבר של חברת הבנייה
פרמטר זה הוא חשוב לבחינה גם כאשר אתם רוכשים נכס לצרכי השקעה, ויחד עם זאת, כמשקיעים עליכם להביט בסיכון מנקודת מבט שונה, ולהיות גמישים יותר ביכולת ההבנה של המצב האמיתי של החברה, ועד כמה היא נתונה באמת בסיכון. מצד שני, אתם בהחלט רוצים לבחון את ניסיון העבר של חברת הבנייה שבנכסים שהיא בונה אתם רוצים להשקיע.

מה שהיה הוא שיהיה
עד כמה מדובר בחברה פופולארית וממותגת? עד כמה נהנית החברה מאמונו של הציבור, ומיכולת לאכלס פרויקטים שהיא בונה בקלות רבה? מה רמת הביקוש הנוכחית וההיסטורית לפרויקטים של חברת הבנייה? חברת בנייה היא כאמור חברה עסקית, וככזאת היא פועלת על פי קווים מנחים המלווים אותה לאורך כל שנות פעילותה. ניסיון העבר שלה בהחלט מצביע וקשור לביצועים העתידיים שלה, וחברה שלאורך שנים מצליחה לייצר הצלחה עסקית, תוכלו להמשיך לעשות זאת גם בהמשך הדרך, ומבחינתכם כמשקיעים יש לכך חשיבות רבה מאוד.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות